fbpx

קידום לוקאלי לטכנאי שיניים

מינשך בעבודה

טכנאי שיניים מספק שירותים למרפאות שיניים ולרופאי שיניים. התקשורת בין המרפאה לבין מעבדת השיניים נעשית כמעט על בסיס יומי. מרפאת השיניים מפנה למעבדה מטבעים שנלקחו על מנת לייצר כתרים, גשרים, שתלים או שיניים תותבות. מרפאות שיניים מבצעות משלוחים אל המעבדה ובאופן טבעי בוחרות טכנאי שיניים שנמצא בקרבת מקום. זו הסיבה שטכנאי שיניים מפיק תועלת מרובה מתהליך של קידום לוקאלי. הרי הסיכוי שמרפאת שיניים מבאר שבע תעדיף לבצע משלוחים יקרים לטכנאי בחדרה - הם נמוכים. זה אמנם קורה, אבל נדיר.

גם טכנאי שיניים הצמוד למרפאה המספקת לו עבודה באופן שוטף, מספק שירותים למרפאות שיניים אחרות בסביבתו.

שיניים תותבות

גם אנשים פרטיים מחפשים טכנאי שיניים

מפעילות של קידום לוקאלי שאנו מבצעים באופן שוטף למעבדת שיניים, למדנו גם שיש אנשים פרטיים המגיעים ישירות למעבדה לקבלת עזרה ראשונה כאשר שיניים תותבות הנמצאות ברשותם, נסדקו, נשברו, מכאיבות להם או זזות בפה במהלך דיבור או אכילה.

במצבים שבהם נדרש תיקון מהיר לשיניים תותבות, השלמת שן, ריפוד או התאמה מחודשת של השיניים לפה בשל נסיגת חניכיים או ספיגת עצם, יש חשיבות רבה למרחק. בדרך כלל, כשמדובר בשיניים תותבות - מי שזקוק לטיפול הינם אנשים מבוגרים או קשישים שמחפשים להגיע לטכנאי שיניים בקרבת מקום.  במקרים אלו - קידום לוקאלי לטכנאי שיניים מנתב אותם למעבדה הקרובה אליהם.

שיניים תותבות עד הבית

כאשר מדובר בשירותי מעבדת שיניים הניתנים לאנשים קשישים או סיעודיים, הקידום הלוקאלי הוא ממש הכרחי. שירות זה ניתן בעיקר לאנשים המתקשים בהתניידות.
אם הם מסוגלים להגיע למרפאה, אז רצוי להם שהיא תהיה בקרבת מקום אליהם, משום שההתניידות היא עבורם משימה של ממש ולעיתים כרוכה בלוגיסטיקה מורכבת.
אם מדובר במתן שירות עד הבית, אזי הקידום הלוקאלי משרת את טכנאי השיניים. הוא מאפשר לסנן פניות לא איכותיות ממקומות רחוקים המבקשים שהטכנאי יספק להם שירות.

קידום לוקאלי לצורך שמירה על המוניטין החיובי

בעידן שבו הכל חשוף באינטרנט להמלצות חיוביות ולביקורות שליליות, הקידום הלוקאלי מסייע לבעלי עסקים לספק אמת בפרסום כאשר הם מציעים שירות עד הבית. הסיכוי שבצד השני הפונה לבעל העסק יחווה אכזבה כאשר יבשרו שלו שהוא נמצא מחוץ לטווח מתן השירות - נמוך.

בנוסף לכך, נכנס מימד של יעילות למתן השירות. שכן, טכנאי שיניים היוצא מהמרפאה לבית הלקוח, ירצה לספק לו שירות מהיר ולהספיק לחזור למעבדת השיניים כדי להמשיך בעבודתו. כאשר הפניות אליו נעשותמקרבת מקום - הכל הופך לפשוט יותר ומהיר יותר וניתן לשמור על רמת שירות גבוהה.

השאר תגובה