fbpx

שף פרטי בימי קורונה

שף אליאב בן שושן - קייטרינג לפסח 2019

לפנק את האורחים בצורה אחרת

יש דברים שאפשר לסמוך על יציבותם בימי קורונה ויש שלא. כשאתם מתכננים אירוע, אתם לא יכולים להיות בטוחים בכמות האורחים שיוכלו להיכנס אליו. זה תלוי ברמת התחלואה שהינה דינאמית ביותר.

לכן, הדבר הנכון ביותר הוא לחשוב במונחים של צמצום. מינימום הכרחי של אורחים כדי לא לבטל חתונות ובר מצוות. זה נכון בכל מישור. גם במישור הרפואי, גם במישור הכלכלי וגם במישור של התחשבות באחרים ומניעת ניכור עיניים.

שף פרטי בימי קורונה, יכול להוות פתרון מצוין בשבילכם כדי לקיים אירוע בהתאמה לסיטואציה המתפתחת.

המוטו המרכזי: לא מבטלים שמחה

יש זוגות שבעקבות הקורונה, וכדי לחגוג ברוב עם, ביטלו את החתונה. זה לא בריא לזוג. לא לתחושת המזל שלו. לא לרצון שלו להקים משפחה. ולא ליציבות של הזוגיות, שעלולה להתערער כליל. אנשים שחתונתם התבטלה יותר מפעם אחת, עלולים לחשוב, שכנראה "זה לא צריך לקרות".

אמונות תפלות לא בבית ספרנו

כשתחושה של חוסר מזל חוזר מלווה את הזוגיות - זה לא נעים. במיוחד כשהיא צריכה לעלות על פסים של יציבות. אז, זה עלול להשפיע עליה באופן דרסטי. יהיו מי שהזוגיות שלהם תתחזק. שימצאו את עצמם נאבקים שכם אל שכם בתלאות ובצרות הנופלות עליהם. תהיה להם תחושה של גיבוש ויצירת חוסן משותף. הם יתעצמו נוכח האתגרים שאיתם נאלצו להתמודד. בבחינת, אם עברנו את הקורונה, נצליח להתמודד עם כל צרה ואתגר שנכונו לנו. למרבה חוסר המזל - בדרך כלל, זה יעבוד דווקא לכיוון השני. אנשים לא תמיד בטוחים בהחלטות שלהם. לפעמים, הם מושפעים מאוד מגורמים חיצוניים. כשחתונה נדחית שוב ושוב, זה עלול להיראות כ"סימן מלמעלה". כ- "אות קוסמי" לכך שהזוג לא נועד זה לזה.

שף פרטי בזמן קורונה - לא מבטלים שמחה

אז מה עושים? לא מבטלים, מצמצמים ושוכרים שף פרטי

עם שף פרטי אתם גמישים יותר במספר המנות. אתם יכולים להתכוונן מלכתחילה לאירוע קטן וצנוע אבל איכותי מאוד. תפנקו את האורחים שלכם באוכל גורמה משובח.  שימו מוזיקה מצויינת. תזמינו רק את האנשים שהכי חשוב לכם שישתתפו באירוע ותצאו לחייכם המשותפים. אל תתנו לקורונה להשפיע על הזוגיות. אל תתנו לה לשבש את החיים שלכם גם במחוזות הרגש.

התקופה היא תקופה קשה גם מבחינה כלכלית. לכן, הדבר הנכון ביותר הוא להצטמצם ועדיין לשדר איכות. עם שף פרטי - אתם בהחלט יכולים להרים את האירוע שלכם. שיהיה פחות המוני, אבל יותר איכותי.

רוצים ליצור קשר עם שף פרטי, שידאג לכם לתפריט פרימיום? צרו קשר עכשיו עם שף אליאב בן שושן בטל. 052-668-6442

השאר תגובה