fbpx

יש לך חובות בתיקי הוצאה לפועל?

אנו מציעים לך שלושה אפיקי פעולה 

האפיק המשפטי
האפיק המימוני
האפיק המשולב

האם אפשר להיחלץ מחובות שכבר הגיעו להוצאה לפועל

דבר אחד ברור, כל מי שיש לו חובות שבגינן נפתחו תיקי הוצאה לפועל - חווה משבר, מועקה ועוגמת נפש. לפעמים, הקושי להתמודד הוא קשה מנשוא וגורר טעות אחר טעות. אנו מבקשים להציע פתרונות. אבל לא כל אדם יכול ליהנות מכל פתרון. אנו עושים כמיטב יכולתנו לנתב כל אדם לפתרון המתאים למצבו האישי והמיוחד. אפשר להתקשר אלינו אבל יהיה חכם יותר מצדכם להתחיל במילוי השאלון כאן למטה. 

הלוואות חוץ בנקאיות

אנחנו בודקים עד כמה הסתבכתם בחובות. חובות ניתן לפתור באמצעות מימון. גם אם לקחתם הלוואות קודמות וצברתם חובות לגופים שונים ואנשים שונים, עדיין ניתן לעיתים להיחלץ מהמצב בחוכמה.

אנו נשתדל לסייע לכם בהנחה שבתוך סוללת הפתרונות שיש לנו להציע - יש אחד שמתאים גם בשבילכם. אז לפני שאתם מתייאשים, פשוט מלאו את השאלון הקצר שיצרנו כאן למעלה. ↑

אם אתם מתאימים למסלול מימוני - תופנו למסלול של קבלת הלוואות. הליווי המקצועי שלנו יסייע לכם לקבל הלוואה בתנאים נוחים. אם בעקבות מילוי השאלון נקבל את הרושם - שהמסלול המימוני לא מתאים לכם, או שבנוסף לו אתם זקוקים לליווי משפטי - תוכלו ליהנות משני העולמות.

ייצוג משפטי בהוצאה לפועל

שקעתם בחובות? הקורונה מאיימת על קיומכם הכלכלי? הנושים שלכם פתחו לכם תיק בהוצאה לפועל? אינכם יודעים כיצד להתמודד עם הטענות המשפטיות והחובות? אתם יכולים לנסות להתמודד לבד עם המצב. רבים עושים זאת וטועים טעות מרה. כאשר למעשה, יש להם דרכים להתגונן משפטית.

אתם ממש לא חייבים לאבד את כל עולמכם. אנו מציעים שלושה מסלולי פתרון: מסלול מימוני של השגת הלוואות למימון החובות, מסלול משפטי של התגוננות מפני התביעה, שיכול להתקדם למספר כיוונים בעקבות חקירת יכולת. המסלול השלישי הינו מסלול משולב. עו"ד יטפל לכם בתיק בהוצאה לפועל, ובמקביל, יהיה מי שילווה אתכם להשגת הלוואה נוחה.

בואו ונאחז את השור בקרניו